Professionaliteit

Alexander

Na 2 mislukte neuscorrecties in nederland (bij de bekende twee klinieken uit Amsterdam(boerhaave) en Hilversum(bergmann)11000 euro verder en doodongelukkig met het resultaat ook nog is , ben ik daarna bij esteworld gaan praten in nieuwegein, contact met Justin daar gehad , die al mijn vragen goed en snel beantwoorde. Dit was al top.
Toen de dag van de waarheid , op naar Istanbul, superspannend allemaal, maar vanaf seconde 1 daar goed opgevangen door Esma, een hele lieve begripvolle nederlands sprekende begeleider , gewoon een topper!! goed uitleg gekregen wat ik kon verwachten,wat ik natuurlijk al wist een beetje van de twee ramp operaties in nederland. Tot dusver was alles zo goed geregeld , transfers etc etc etc.

De operatie is uitgevoerd door dr, die me eigenlijk precies vertelde wat ik kon verwachten, maar die mijn verwachtingen 300% heeft overtroffen, deze man is echt de dokter van god, zo kundig, zo lief en zo begripvol en heeft denk ik mijn leven veranderd. Ik ben pas een week geleden geopereerd maar weet dat als de zwelling helemaal weg is, dat ik zo happy ga zijn en mijn bewustzijn van een lelijke neus me niet meer in de weg zal staan, en dan wil ik ook nog benadrukken dat mijn ademhaling zo goed verbeterd is ( meteen al toen de tampons eruit gingen) want dat waren ze ook vergeten aan te pakken in nederland.

Ik lees hier dat iemand zich doodschrok toen het kapje eraf ging na 6 dagen , logisch want het is niet niks wat er met de neus gebeurd , maar ik denk dat het probleem meer bij deze patient ligt dan bij Esteworld, ook lees ik dat de taalbarriere een issue was met de zusters, totaal geen last van gehad en in nederland sta je 2 uur na operatie buiten,aan je lot over gelaten, dus ik vond dit al fantastisch om toch een dag en nacht in de gaten gehouden te worden , En met vragen kon je altijd terecht bij de zeer fijne lieve belgische dame Semunar, die binnen paar minuten al je vragen beantwoorde.

Ik kan echt niets verzinnen wat beter had moeten gaan , hotel was ook super goed te doen met alleen maar vriendelijk personeel. Engels was bij sommige wat lastig maar met wat kunst en vliegwerk redde ik me prima.
Ik was nog nooit in Turkije geweest maar ik hou echt een beetje van dit land nu door deze mensen daar. Letterlijk en figuurlijk beautifull people .

Esteworld bedankt voor alles zeg ik met een traan van blijdschap.
Volgend jaar kom ik wat haartjes verplaatsen op mijn hoofd , hahaha..

X Bedankt

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Neuscorrectie revisie