Professionaliteit

Abdelhak

WAT BEN IK BLY DAT IK EEN NEUSCORRECTIE HEB LATEN DOEN BIJ ESTEWORLD!

14 jaar geleden heb ik een deur op mijn neus gekregen. Sindsdien bleef mijn neusbrug scheef groeien waardoor ik een bochelneus kreeg. Ik ben verder zelfverzekerd en heb een leuk leven. Maar mijn neus? Ja daar kon iets aan gebeuren. Na jaren overpeinzen zal ik het wel of niet doen heb ik de knoop doorgehakt.

Zondagavond begon de research van waar zal ik het laten doen. En al heel snel en betrouwbaar kwam Esteworld naar voren. Mooie website, met reviews, foto's en zelfs filmpjes. Dit wekte heel veel vertrouwen.

Vervolgens een email gestuurd dat ik interesse had in een neuscorrectie. De volgende dag, maandagmiddag om 12 uur kreeg ik direct bericht van de begeleider Ozlem. Ozlem je bent schat, zorgt supergoed voor ons tijdens het proces en daadkrachtig. Ozlem vroeg om foto's van mijn neus om die vervolgens met de arts te bespreken. (De lijntjes zijn dus al heel kort.)

Niet eens 2 uur later, geheel verzorgd per mail met alle informatie. Ik heb akkoord gegeven en tickets geboekt. 1 week later in aangekomen in Istanbul. Dr. Safak is de arts die mij heeft behandeld, super bekwaam, jaren ervaring, luisterend oor en straalt zoveel rust uit. Super operatie, geen pijn en niks meegekregen. Kortom fantastisch!

Alles wat was afgesproken klopt. Zeer professioneel, van vervoer, hotel, kliniek en afspraken. Alle zorgen worden uit handen genomen.

Ik typ deze review nu, vanuit het hotelkamer met uitzicht over het prachtige Istanbul.

Nu, 6 dagen na de neuscorrectie is het kapje eraf. En JA! Ik ben zo blij dat ik dit heb gedaan. Ik heb nu al een prachtige en rechte neus. En dit allemaal in 2 weken tijd! Als ik dit wist had ik het al veeeeel eerder laten doen. En zo blij dat Ozlem mijn begeleider is. En zo blij dat ik dit heb kunnen doen bij Esteworld.

Dit is hoe het is, alles klopt en hoe het hoort te zijn. Een speciale dank gaat uit naar Ozlem, Dr.Safak, de staff en Esteworld. Jullie zijn toppers. Een DIKKE DIKKE 10!!!

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Neuscorrectie