Professionaliteit

Malka

Kwaliteit, zorg en service! Dit is dé kliniek voor je cosmetische ingrepen.

Ik heb via Özlem contact opgenomen voor informatie inzake een buikwandcorrectie, borstlift en liposuctie. Al heel snel kom je erachter dat er veel meer ervaring en kennis zit bij deze kliniek dan bij de meeste klinieken in NL. Ze geven je eerlijk advies en lichten ook toe waarom ze bepaalde zaken juist aan- of afraden. Wat betreft kosten is het ook een heel ander verhaal dan in NL; veel gunstiger. Maar laat vooral de ervaring de doorslaggevende factor zijn als je een cosmetische ingreep overweegt.
Bij Estaworld word je door een heel team ondersteund. Je hoeft je geen seconde zorgen te maken over het feit dat je de ingreep “ver” van huis laat doen; ze zorgen ervoor dat je je meteen welkom voelt. Je wordt gehaald, gebracht, je krijgt alle informatie in een constante stroom zodat je je echt goed op de hoogte en in controle voelt.
De zorg in het ziekenhuis is ongekend! De dames die er werken, die rennen echt voor je. De hele dag staan ze klaar met kussen, eten (ze voeren je als nodig), ze helpen je met alles en zorgen dat al je medicatie dusdanig toegebracht dat je de ingrepen voor de pijn niet hoeft te laten.
De arts zelf is een klasse apart. Ik heb in NL meerdere artsen gesproken, maar de deskundigheid van deze arts stak ver boven deze artsen uit. Alleen al door de adviezen die hij gaf en de eerlijkheid van zijn motivatie. Het resultaat was bijzonder; 6 dagen na de buikwandcorrectie was ik dusdanig mooi en goed genezen dat ik naar huis mocht! Ik raad de artsen van harte aan en zal er altijd voor kiezen mijn toekomstige ingrepen ook hier altijd laten doen...

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Buikwandcorrectie en borstlift