Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Akin Agziballi/ Dakbedekkingsbedrijf Kendal

Vanaf het eerste contact met Hargo en Hidde heb ik met een vertrouwd gevoel de keuze voor Esteworld gemaakt.Alles is tot in de puntjes georganiseerd. Het moment vanaf de luchthaven werden wij door een chauffeur opgehaald en naar ons hotel gebracht. Elke dag een goed verzorgd ontbijt in het hotel met al zijn faciliteiten. De volgende dag in de clinic in aanwezigheid van een nederlands sprekende tolk wordt haarfijn uitgelegd wat de procedure is. De dokter bepaald met jouw goedkeuring je haarlijn. Nadat je bent kaalgeschoren gaat een team met fantastische verplegers/verpleegsters aan de slag. De grafs worden verwijdert natuurlijk niet zonder verdoving, Ik kan zeggen dat is het enige in de gehele en na de operatie wat je voelt aan pijn. De dokter maakt de gaatjes op de getransplanteerde gedeelte. Nadat het aantal grafs zijn aangebracht krijg je advies mee hoe om te gaan om zwellingen te voorkomen, ik heb nergens last van gehad. Mijn advies is hou je aan de regels die je meekrijgt om goed voor jezelf te zorgen. De volgende dag kun je genieten van Istanbul. De laatste dag de uitleg wasdag. Gebruik de lotion/shampoo zoals wordt voorgedaan. Ik zelf heb weinig tot geen korstjes gehad. Nu circa 15 dagen verder zie je al dat het haar groeit wetend dat het nog 1 maal uit gaat vallen. Ik heb alle vertrouwen in een mooi resultaat daarom ben ik blij dat ik heb gekozen voor Esteworld. Ik wens iedereen succes met jullie keus maar waarom verder zoeken als iets goed is. Succes en over een paar maanden geef ik graag een volgend reactie.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie