Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Hans Harmsen

Een haarimplantatie is toch iets ingrijpends en heb me dan ook bij diverse bedrijven laten voorlichten. Vanaf het allereerste contact voel je bij Esteworld de klantvriendelijkheid en professionaliteit. Dat Hidde zelf een haarimplantatie heeft ondergaan merk je tijdens het gesprek en gaf mij meteen het vertrouwen dat Esteworld voor mij het juiste adres is. Alles is perfect geregeld, alles wordt uit je handen genomen , vanaf het boeken van je vlucht, het hotel, het ophalen van het vliegveld, de behandeling en ook weer het terugbrengen naar het vliegveld. Je wordt via sms of whatsapp geïnformeerd over de tijden dat je opgehaald wordt. Tijdens de behandeling is er een Nederlands sprekend contactpersoon, is opzich niet noodzakelijk aangezien de artsen perfect Engels spreken, toch heb ik het als prettig ervaren. De behandeling zelf is mij 100% meegevallen, het enige wat vervelend is zijn de injecties voor de verdoving., je ervaart korte pijnstootjes. Hoewel,er behoorlijk wat injecties noodzakelijk zijn ervaar ik de verdoving van je voortanden bij de tandarts als pijnlijker. Na de behandeling heb ik verder geen pijn gehad. Het resultaat na de behandeling vond ik direct verbluffend, je hebt direct het gevoel dat je een goed besluit hebt genomen om de behandeling daadwerkelijk te ondergaan. Als ik de ervaring die ik nu heb eerder had geweten had ik de behandeling jaren eerder gedaan. Als je een haarimplantatie overweegt en je hebt het geld er voor zeg ik, niet twijfelen, direct doen! Ik vind het prima als je mij persoonlijk vragen wilt stellen over mijn ervaringen. Mijn nummer en mail adres is bij Esteworld bekent. Gr. Hans

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haarimplantatie