Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Lloyd Hobo

Open en vriendelijk consult gehad in Ijsselstein op 10 mei met daarin een goed en vrijblijvend advies. 1 dag operatie + een ACELL kuur zou er voor zorgen dat er een hele nieuwe 'ik' zou komen. Ik was er al snel over uit dat ik de stap wilde maken en ben dezelfde maand nog de operatie ondergaan op 30 mei.

Alles is super geregeld vanaf het moment dat je wordt opgehaald op vliegveld te Instanbul tot het moment dat je er weer naartoe wordt gebracht, 4 dagen later.

De dag zelf is bijzonder soepel verlopen en heb maarliefst 4.700 nieuwe grafts mogen ontvangen. Dit doen ze normaliter in 2 dagen maar heb het geluk gehad dat ik een goed donorgebied had. De eerste prikken met verdoving vond ik persoonlijk minder prettig, echter is dit nooit een prettig gevoel. De operatie is verder volledig pijnloos verlopen en de dagen erna heb ik ook geen enkel pijnscheut of iets gehad.

Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. Dit zal even op zich moeten wachten maar ik verwacht dat het helemaal goed gaat komen en ben enorm blij dat ik de stap uiteindelijk heb gemaakt. Ik raad het dan ook een ieder aan die zich niet helemaal fijn voelt bij het kaal worden/zijn.

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie + ACELL Kuur