ESNW

P. Kolkman

De monteur heeft zonder overleg water gepakt in mijn badkamer. Daarvoor heeft hij een auto bakje van mij zoontje gebruikt die op zolder lag. Vervolgens ook nog zomaar een handdoekje gepakt. Ik vind dat dit een overleg moet gaan. Ik vind het eigenlijk onbeschoft dat deze monteur dit zomaar doet. Hij heeft niets te zoeken in mijn badkamer. Hij had beneden een emmer water kunnen pakken. Als klap op de vuurpijl kreeg ik de mededeling dat mijn putje in de badkamer verstopt zat. En ik verzeker u dat dit niet zo was voordat hij kwam.

Heeft onze monteur zich volgens u tijdens het laatste bezoek correct voorgesteld?

Wat vindt u van de bereidheid van de monteurs om u te helpen (bijvoorbeeld bij extra werkzaamheden zoals uitleg van de kamerthermostaat, uw nieuwe cv-ketel of zaken zoals bijvullen/ontluchten)?

Onvoldoende

Heeft u het idee dat de monteur weet wat hij doet en krijgt u een vakkundig antwoord op uw vragen?

Gedeeltelijk

Komt de monteur vriendelijk en oprecht over?

Maakt u gebruik van de mogelijkheid om via ons klantenportaal 'Mijn ESNW' uw afspraken te plannen/wijzigen en/of uw factuur te bekijken?

Nee, ik ben hiervan niet op de hoogte.

Weet u dat u bij Energie Service Noord West ook terecht kunt voor aankoop of verhuur van een nieuwe cv-ketel, een mechanische ventilatiebox, duurzame woningtoepassingen of veiligheidsproducten zoals een Gaslek Check of personenalarmering?

Heeft u (ooit) een cv-ketel via Energie Service Noord West gekocht/laten installeren? (Is uw antwoord 'Nee'? Sla dan de volgende twee vragen over.)

Zo ja; bent u tevreden over de wijze waarop de cv-ketel uiteindelijk is geinstalleerd?

Geen mening

Zo ja; bent u tevreden over de wijze waarop onze adviseur u in het voortraject heeft geĆÆnformeerd over de mogelijkheden?

Geen mening

Heeft onze monteur de werkzaamheden/bevindingen na afloop met u doorgesproken?

Enigszins

Bent u in het algemeen tevreden over de service die Energie Service Noord West u biedt?

Niet tevreden

Score voor ESNW: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: Vrouw
Aangekocht product: