ESNW

Dijkstra

Prima. Vriendelijke monteur.

Heeft onze monteur zich volgens u tijdens het laatste bezoek correct voorgesteld?

Ja

Wat vindt u van de bereidheid van de monteurs om u te helpen (bijvoorbeeld bij extra werkzaamheden zoals uitleg van de kamerthermostaat, uw nieuwe cv-ketel of zaken zoals bijvullen/ontluchten)?

Ruim voldoende

Heeft u het idee dat de monteur weet wat hij doet en krijgt u een vakkundig antwoord op uw vragen?

Ja, vakkundig

Komt de monteur vriendelijk en oprecht over?

Ja

Maakt u gebruik van de mogelijkheid om via ons klantenportaal 'Mijn ESNW' uw afspraken te plannen/wijzigen en/of uw factuur te bekijken?

Ja

Weet u dat u bij Energie Service Noord West ook terecht kunt voor aankoop of verhuur van een nieuwe cv-ketel, een mechanische ventilatiebox, duurzame woningtoepassingen of veiligheidsproducten zoals een Gaslek Check of personenalarmering?

Heeft u (ooit) een cv-ketel via Energie Service Noord West gekocht/laten installeren? (Is uw antwoord 'Nee'? Sla dan de volgende twee vragen over.)

Zo ja; bent u tevreden over de wijze waarop de cv-ketel uiteindelijk is geinstalleerd?

Geen mening

Zo ja; bent u tevreden over de wijze waarop onze adviseur u in het voortraject heeft geĆÆnformeerd over de mogelijkheden?

Geen mening

Heeft onze monteur de werkzaamheden/bevindingen na afloop met u doorgesproken?

Ja

Bent u in het algemeen tevreden over de service die Energie Service Noord West u biedt?

Score voor ESNW: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: Vrouw
Aangekocht product: