ESNW

mark

De organisatie heeft geen duidelijke werkorder en weten van elkaar niet af. De monteurs zijn zeer laag geschoold en ze komen de afspraken niet na. Bovendien geeft leidinggevende de klant de schuld. Het is een heel vermoeiend bedrijf om zaken mee te doen. Bij dit bedrijf is de klant duidelijk geen koning.

Heeft onze monteur zich volgens u tijdens het laatste bezoek correct voorgesteld?

Wat vindt u van de bereidheid van de monteurs om u te helpen (bijvoorbeeld bij extra werkzaamheden zoals uitleg van de kamerthermostaat, uw nieuwe cv-ketel of zaken zoals bijvullen/ontluchten)?

Ruim onvoldoende

Heeft u het idee dat de monteur weet wat hij doet en krijgt u een vakkundig antwoord op uw vragen?

Nee, onvakkundig

Komt de monteur vriendelijk en oprecht over?

Maakt u gebruik van de mogelijkheid om via ons klantenportaal 'Mijn ESNW' uw afspraken te plannen/wijzigen en/of uw factuur te bekijken?

Ja

Weet u dat u bij Energie Service Noord West ook terecht kunt voor aankoop of verhuur van een nieuwe cv-ketel, een mechanische ventilatiebox, duurzame woningtoepassingen of veiligheidsproducten zoals een Gaslek Check of personenalarmering?

Heeft u (ooit) een cv-ketel via Energie Service Noord West gekocht/laten installeren? (Is uw antwoord 'Nee'? Sla dan de volgende twee vragen over.)

Zo ja; bent u tevreden over de wijze waarop de cv-ketel uiteindelijk is geinstalleerd?

Geen mening

Zo ja; bent u tevreden over de wijze waarop onze adviseur u in het voortraject heeft geĆÆnformeerd over de mogelijkheden?

Geen mening

Heeft onze monteur de werkzaamheden/bevindingen na afloop met u doorgesproken?

Bent u in het algemeen tevreden over de service die Energie Service Noord West u biedt?

Niet tevreden

Score voor ESNW: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: Man
Aangekocht product: