ESNW

Zijdewind

Vrijdagmorgen 2 april ging ik half 8u naar beneden en zag dat er een storing was code ic. Om 8 u meteen doorgebeld er werd eerlijk meegedeeld dat er een monteur langs zou komen maar op welk tijdstip wist men niet. Wij hebben tot half drie in de middag in de kou gezeten toen kwam de monteur hij ging vakbekwaam aan de slag en heeft de warmtewisselaar gereinigd en klaar was de klus om drie uur. Het zou toch prettig zijn geweest als deze kleine storing eerder op de dag zou zijn verholpen dat kun je volgens mij als een spoedklus makkelijk inplannen. Wij waren verkleumd maar zijn verder tevreden.

Heeft onze monteur zich volgens u tijdens het laatste bezoek correct voorgesteld?

Ja

Wat vindt u van de bereidheid van de monteurs om u te helpen (bijvoorbeeld bij extra werkzaamheden zoals uitleg van de kamerthermostaat, uw nieuwe cv-ketel of zaken zoals bijvullen/ontluchten)?

Ruim voldoende

Heeft u het idee dat de monteur weet wat hij doet en krijgt u een vakkundig antwoord op uw vragen?

Ja, vakkundig

Komt de monteur vriendelijk en oprecht over?

Ja

Maakt u gebruik van de mogelijkheid om via ons klantenportaal 'Mijn ESNW' uw afspraken te plannen/wijzigen en/of uw factuur te bekijken?

Nee, maar ik weet wel dat het kan.

Weet u dat u bij Energie Service Noord West ook terecht kunt voor aankoop of verhuur van een nieuwe cv-ketel, een mechanische ventilatiebox, duurzame woningtoepassingen of veiligheidsproducten zoals een Gaslek Check of personenalarmering?

Ja

Heeft u (ooit) een cv-ketel via Energie Service Noord West gekocht/laten installeren? (Is uw antwoord 'Nee'? Sla dan de volgende twee vragen over.)

Zo ja; bent u tevreden over de wijze waarop de cv-ketel uiteindelijk is geinstalleerd?

Geen mening

Zo ja; bent u tevreden over de wijze waarop onze adviseur u in het voortraject heeft geĆÆnformeerd over de mogelijkheden?

Geen mening

Heeft onze monteur de werkzaamheden/bevindingen na afloop met u doorgesproken?

Ja

Bent u in het algemeen tevreden over de service die Energie Service Noord West u biedt?

Wel tevreden, maar kan altijd beter

Score voor ESNW: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: Man
Aangekocht product: