ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

Zeer ontevreden over esnw!!! Esnw opgebeld met de vraag om een monteur. Met nadruk benoemd dat het niet om spoed ging. Wel uitgelegd welk onderdeel kapot was en vervangen moesten worden (overstort ventiel en expansievat) en dat ik geen warm water had. Gezien een vriend van mij er verstand van heeft en monteur is geweest, wist ik welke onderdelen stuk waren. Tijdens het 1e bezoek is de monteur 25 minuten bezig geweest. Hierbij is niets met het expansievat en overstort ventiel gedaan. Er is alleen schoongemaakt. Warm water was wel opgelost, heel fijn.
Op de factuur werd 45 minuten berekend. Direct opgebeld. Vriendelijke mevrouw aan de telefoon die aangaf de werktijd aan te passen, in die zin dat bij het volgende bezoek 30 minuten in mindering werd gebracht. Ook overleg gehad dat ik er vanuit ga dat ik dan geen extra kosten maak (voorrijden etc) gezien er niets is gedaan met hetgeen dat ik vooraf aan had gegeven aan klachten. Dit zou niet het geval zijn, dit kon dan in die 30 minuten gebeuren die ik nog had staan en de overige tijd zal de monteur een onderhoudsbeurtje doen. Hiervoor betaal ik wel uiteraard. Prima. Tijdens het 2e bezoek zou alles gedaan zijn . Ik ontving ter plaatse een factuur van 135 euro van de monteur. Dit met de vraag om te tekenen voor een eenmalige automatische incasso. Dit gedaan. De monteur kon mij niet vertellen wat er precies gedaan was toen ik daarom vroeg. Dit zou op de factuur staan welke ik per email toegestuurd zou krijgen. Vervolgens kreeg ik een betalingsherinnering voor de 1e factuur. Ook hiervoor had ik voor automatisch eenmalige afschrijving gekozen. Toch maar zelf achteraan gegaan en meteen betaald. Vervolgens kreeg ik een 2e factuur voor het 2e bezoek a 180 euro ipv de 135 euro waarvoor ik getekend had. Ik zoek hierover contact per email en krijg daarop netjes antwoord. Echter is het uitleg mij niet duidelijk. De monteur was een uur aanwezig tijdens het 2e bezoek. Hierop zou dus volgens afspraak 30 min vanaf getrokken worden. Ipv daarvan stond er 45 minuten plus 20 minuten aan werktijd op de factuur. Ik bel op om persoonlijk iemand te spreken. Ik krijg een ontzettend onvriendelijke dame aan de telefoon die mij niet uit laat praten. Haar antwoord is dan ook: als u het niet snapt is dat heel vervelend maar fijn dat u betaalt.

Reactie ESNW:

Geachte mevrouw Oostra,
Bedankt voor uw bericht, in de correspondentie per e-mail heeft mijn collega diverse malen gevraagd om telefonisch contact om de situatie uit te leggen. Dit heeft u echter meerdere keren zelf afgewezen waarbij u per e-mail ook niet open staat voor een uitleg in deze situatie.
Dit vinden wij uiteraard erg spijtig, ESNW lost klachten uiteraard liever persoonlijk op.
Mocht u alsnog openstaan voor telefonisch contact met mijn collega dan horen wij dat graag.
Energie Service Noord West

Score voor ESNW: 1/5