Wereldwinkel Hoogeveen

We zijn onlangs voor de 2e keer door Engie overgenomen met ons energiecontract. De 1e keer pikten ze ons stroomcontract in. Toen hebben we wel contact gehad, maar zeker niet akkoord gegaan met overstappen! De 2e keer hebben we absoluut geen contact gehad en kwam er uit het niets ineens een factuur in onze email. Dit keer ging het om ons gas.
En draai het maar eens terug! Wat een gedoe.
Wij zijn een kleine Wereldwinkel email kunnen de maandtermijn voor Groot Zakelijk niet betalen.
Ik ben zo boos hierom!

Gewoon niet doen

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Als ik het goed begrijp dan is de overname tot twee keer toe onterecht overgenomen door ENGIE. Dat zou natuurlijk ook ontzettend vervelend zijn geweest.
Het is mij echter niet duidelijk of dit voor een zakelijke overeenkomst bij ENGIE Retail is geweest of bij ENGIE Groot Zakelijk. Wanneer het door een overname bij ENGIE Groot Zakelijk is geweest dan kunnen wij dit bij ENGIE Retail helaas niet inzien. Dit omdat ENGIE Groot Zakelijk een opzichzelfstaande energieleverancier is en wij bij ENGIE Retail hier geen inzicht hebben op de klantgegevens bij ENGIE Groot Zakelijk. Je zou hiervoor contact kunnen opnemen met ENGIE Groot Zakelijk service.zakelijk@engie.com of door telefonisch contact op te nemen. Het telefoonnummer van ENGIE Groot Zakelijk is 0900 567 0 567 (lokaal tarief).
Wanneer het gaat om een onterechte overname bij ENGIE Retail dan wil ik je vragen om je review, klantnummer en/of adres gegevens en telefoonnummer te e-mailen naar socialmedia.nl@engie.com zodat wij hierin eens met je mee kunnen kijken wat er hier precies niet goed is gegaan. Wellicht dat wij je hierin dan ook nog van service kunnen voorzien. Wij horen in dat geval dan ook graag van je!
Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje - ENGIE webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 1/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: Gas