Wrekenhorst

Gas standen weer niet in de app te zien. Vorige keer kreeg ik te horen dat je weken moet wachten totdat ze iets gaan doen. Onbegrijpelijk in deze dure tijd.

Update. Na 20 dagen nog geen gasstand te zien. Nu krijg ik een mail dat ze er mee bezig zijn en of ik mijn review wil herzien!!!! Nee natuurlijk niet!!! Ik zit al 3 weken met een app die niet werkt. Dit is ook niet de eerste keer dat de app niet werkt.

Zorgen dat de app blijft werken en klant niet weken laten wachten.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Ik kan me voorstellen dat het frustrerend kan zijn wanner je geen inzage hebt in jouw gasverbruik.
Ik zie dat je hier meerdere reviews over achtergelaten hebt. Dit is inmiddels dan ook uitgezet naar de betreffende afdeling en heeft mijn collega op 15 februari, je reeds voorzien van de gasstanden per dag welke niet zichtbaar voor je waren.
Ondertussen zijn wij hard aan het werk om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Dit duurt helaas wat langer dan voorzien. Excuses voor het ongemak dat je hiervan ondervonden hebt en ik wil je bedanken voor je geduld!
Voor nu wens ik je nog een fijne dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje - ENGIE webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 1/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Woonplaats Harich
Product of looptijd contract: Gas en elektriciteit