Evers

Ik betaal nu 185 euro per maand, nu moet ik vanaf 1 nov 883 per maand gaan betalen, Dit kan toch niet waar zijn. Hoe moet ik dit gaan betalen. Te belachelijk voor woorden. Hoe helpen we Nederland naar zijn donder, nou op deze manier.

Hou a.u.b. op met deze onzin. Ik kan dit niet betalen.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Ik kan me heel goed voorstellen dat je schrikt van de huidige hoge energieprijzen. Gelukkig kunnen wij deze nog steeds scherp concurrerend conform de energiemarkt aanbieden. Dat neemt niet weg dat de hoge energieprijzen in deze roerige tijden op de energiemarkt voor veel mensen onbetaalbaar zijn.
Ook hierin proberen wij zo goed mogelijk mee te denken. Wij werken hiervoor dan ook samen met geldfit. Zij kijken belangeloos en gratis mee naar iedere individuele situatie om hier zo goed mogelijke sturing te kunnen geven in de financiële situatie. Je zou hiervoor dan ook eens een kijkje kunnen nemen op de website www.geldfit.nl voor een indruk of door telefonisch contact met hen op te nemen op telefoonnummer 0800 - 8115. Dit kan eventueel ook anoniem.
Ik hoop dat je dit wellicht de hulp kan bieden. Voor nu wil ik je nog een hele fijne middag wensen!
Hartelijke groet,
Niesje - ENGIE webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 3/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Woonplaats 's-Heerenberg
Product of looptijd contract: gas en Electra v.a. 1 november