Peter

Ik doe hier meestal niet aan mee.
Maar ik had deze week telefonisch contact over de verhogingen en de nieuwe aanbieding. Op de site stonden heel veel getalletjes terwijl de essentie zit in dat je eigenlijk 3 keuzes hebt:
1. stoppen
2. kiezen voor een jaar vast
3. door laten lopen waardoor steeds half jaar vast.
Jullie medewerker had veel geduld en samen kwamen we tot deze eenvoudige conclusie; prettig.
De bedragen (veel getalletjes) doen er eigenlijk niet toe; tenzij je die wilt vergelijken met andere aanbieders. Maar dan moet je snel en gericht handelen. Blijft beetje gokken.

Nu wel hopen dat jullie het hoofd boven water kunnen houden (wat voor de kleinere aanbieders moeilijker is); succes

Zoals ik eigenlijk al schreef: te veel cijfertjes op de site.
Misschien wel een eenvoudige versie met, als gewenst en meer op de achtergrond, extra details.

En ik vind de de tabellen (met de balken van 2 jaar naast elkaar) niet echt overzichtelijk. Je zou eigelijk in een oogopslag moet kunnen zien wat de je verbruik is geweest (in verhouding met..)

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Je hoef je over ons absoluut geen zorgen te maken. Wij zijn een groot en gezond bedrijf met een sterke rug. Wij kijken dan ook uit naar nog een lange samenwerking met je.
Dank je wel voor het geven van je feedback op de weergave van jouw energieverbruik. Ik kan me voorstellen dat al die getallen wat verwarrend kunnen zijn. Wij doen natuurlijk onze uiterste best om zoveel mogelijk aan iedereen zijn uiteenlopende voorkeur te voldoen al zullen we hierin nooit iedereen tevreden kunnen stellen.
Op jouw maandelijkse energierapporten zie je gelijk bovenaan wat jouw energieverbruik die betreffende maand is geweest en wat de verbruikskosten hiervan zijn geweest met daarbij het verschil van het energieverbruik van die betreffende maand een jaar daarvoor. Hopelijk bied dit jou dan ook enige uitkomst!
Voor nu wens ik je vast een goed weekend toe!
Hartelijke groet,
Niesje - ENGIE webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 3.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: Engie Opgewekt 24 mei 2019 t/m 23 mei 2022