B.de Graaf

Ik had een contract afgesloten via een tussen persoon West bespaarcoach. Er werd mij beloofd dat ik een cadeau zou ontvangen maar wat schetst mijn verbazing de cadeau akte van hun is gestopt. Ik ben in de pen geklommen en heb Engie gemaild en gebeld. De medewerkster verml. Tamara Kloos zorgde voor een presentje in de vorm van zaadje klavervier (geluk) het werd netjes per post verzonden en zaterdag ochtend ontvangen met een briefje van Engie. Dit stellen wij zeer op prijs, dus nogmaals dank daar voor. Het contract is geannuleerd binnen 14 dagen. B.de Graaf-Lochem

Tussenpersonen willen je graag hebben voor de provisie, ieder wil geld verdienen.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Misschien vind je het leuk om te horen dat wij hard aan het werk zijn achter de schermen om het aanbieden van overeenkomsten volledig in eigen hand te kunnen nemen, zodat wij geen samenwerkingen meer hoeven aan te gaan met tussenpartijen. Niet dat wij hier in zijn algemeenheid ontevreden over zijn want gelukkig gaan deze samenwerkingen over het algemeen in de meeste gevallen altijd goed.
Ik wens je voor nu nog een fijne dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje

Score voor ENGIE Energie Nederland: 4.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: geannuleerd