Karel Bontrop

Met verlengen contract correct hehandeld, alleen de afrekening oude woning vindt ik dat deze zeer slecht verlopen is volgens de App was mijn maand bedrag dik in orde en nu blijkt dat er ineens een bedrag bij betaald moet worden van een kleine 300€ vind ik niet netjes omgaan met de klant, ronduit zeer vervelend ervaren en in mijn optiek Engie onwaardig, het zal niet veel uitmaken maar heeft heeft wel een deuk achter gelaten niet netjes Engie.

Ben door Engie benaderd en de uitleg welke door een medewerker werdt verstrekt maakte een hoop duidelijk over de hoogte van de eindrekening is mede doordat ik niet een heel jaar op het zelfde adres woon zodat er niet het bedrag eigenlijk uitgesmeerd kan worden als het ware dus de mening is zeker gewijzigd en moet ik mijn revieuw aanpassen naar het hiervoor vermelde

Dit niet meer laten gebeuren zoveel tecnieken beschikbaar zodat dit niet hoeft te gebeuren, als compensatie wil ik graag de wifi p1meter ontvangen

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Hallo Karel,
Bedankt voor je review. Ik kan mij voorstellen dat je in eerste instantie nog al geschrokken bent van de bijbetaling op de jaarafrekening van het oude adres.
Fijn dat je hier inmiddels contact over hebt gehad met een duidelijke uitleg naar de reden hoe dit mogelijk is. Bedankt dat je dit in je review hebt toegevoegd :-)
Charnella

Score voor ENGIE Energie Nederland: 3.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: Stroom 3jaar