M Savelkoul

Algemene informatie is aan de norm.

Bij een aflopend contract tijdig de klant een "niet te verbeteren " nieuw contract aanbieden.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
U geeft als verbeterpunt aan een niet te verbeteren nieuwe overeenkomst aan te bieden. Hierover hebben wij tevergeefs telefonisch contact met u proberen op te nemen.
Graag zou ik u hierbij dan ook willen infomeren over de aangeboden tarieven in uw verlengingsvoorstel. Natuurlijk doen wij u altijd het scherpste aanbod van dat moment toekomen. De energiemarkt is continu in beweging en de tariefprijzen voor energie wijzigen dan ook maandelijks. Het kan dan ook zo zijn dat de tariefprijzen een maand later gunstiger of ongunstiger voor je zijn ten opzichte van je huidige overeenkomst of het verlengingsvoorstel dat je hebt ontvangen.
Wij zouden dan ook graag een verlengingsvoorstel met je door willen nemen betreffende de tariefprijzen van mei. Hiervoor mag je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 uur en 18:00 uur bereikbaar. Wij horen graag van u!
Hartelijke groet,
Niesje

Score voor ENGIE Energie Nederland: 3/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: 3 jarig