Brigitte

Matig. Ik was tot een maand geleden zeer tevreden van Engie maar dit is ondertussen veranderd. Wij hebben nog steeds onze jaarafrekening niet gekregen, terwijl deze 15 maart in orde had moeten zijn. Ik heb meermaals gebeld naar de klantendienst en iedere keer was de uitleg anders: het is onderweg, we wachten nog op de meterstanden, we wachten nog op rechtzetting van meterstanden van Fluvius (wat niet waar is, ik heb ZELF naar Fluvius gebeld en zij vertelden me dat ze reeds op 1 maart alles hebben doorgegeven), we geven het door aan de dienst Facturatie, “mevrouw u bent niet de enige met een afrekening hoor”, .. Kortom we worden steeds van kastje naar de muur gestuurd. And guess what: we hebben de afrekening nog steeds niet ontvangen.

Betere opvolging!

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is wanneer je langer dan gebruikelijk moet wachten op je jaarafrekening en je hier geen duidelijke verklaring voor krijgt. Ik zou hier dan ook graag eens samen met je naar willen kijken wat de oorzaak is dat je je jaarafrekening nog niet hebt mogen ontvangen. De drukte of oponthoud mag geen excuus zijn voor nalatigheid in de service die je van ons zou mogen verwachten. Ik zou hier dan ook graag de tijd voor willen nemen die nodig is om je volledig en naar tevredenheid te informeren.
Zou je hiervoor je klantnummer en/of adresgegevens willen mailen naar socialmedia.nl@engie.com? Bij voorbaat dank! Wij horen graag van je.
Niesje

Score voor ENGIE Energie Nederland: 3/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: Engie Up