M.Beneker

Goed bereikbaar, mensen staan je vriendelijk te woord.
Tarieven t.o.v. concurrentie concurrerend.

Tijdens het uitbrengen van offertes door verschillende medewerkers bleken voorgestelde tarieven rond de "vaste leveringskosten" niet eensluidend.
In het ene geval € 24,18, in het andere € 48,68.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je positieve review. Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
Betreft de offertes die je hebt gekregen begrijp ik van je dat je er verschil zat in de aangeboden vaste leveringskosten. De energiemarkt is altijd in beweging en daardoor veranderen de aanbiedingen in vaste leveringskosten en energietarieven die wij aan kunnen bieden. Dit zijn dan ook de enige kosten waarop energieleveranciers met elkaar kunnen concurreren.
Wanneer het wenselijk voor je is kijken we graag mee naar de aanbiedingen die je hebt gekregen en beantwoorden we al je vragen die je hierover hebt. Je mag hiervoor contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 444 66 66 of je kan je vragen per mail richten aan klantenservice.nl@engie.com. Graag wil ik je dan verzoeken je klantnummer of je adresgegevens te vermelden zodat we je gegevens erbij kunnen nemen.
Ik wil je via dit kanaal vast een heel goed weekend toewensen!
Hartelijke groet,
Niesje

Score voor ENGIE Energie Nederland: 3.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: 3-jarig leveringscontract voor elektriciteit en ga...