C. de Vries

Ik ben tevreden over Engie. Maar, ik zou bij een andere leverancier dat waarschijnlijk ook zijn. Engie is voor mij een duidelijk bedrijf, ik weet waar ik aan toe ben.

Ik wissel nooit van energie-leverancier. Ik denk dat ik daardoor niet de goedkoopste prijzen betaal. Vaste klanten wat meer kortingen geven of meer acties voor vaste klanten zou ik een pluspunt vinden.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent met ENGIE en dit met ons en anderen deelt. Bedankt hiervoor!
De loyaliteit van vaste klanten waarderen wij enorm, echter willen wij zo min mogelijk onderscheid maken tussen bestaande klanten en nieuwe klanten. Dit omdat wij van mening zijn dat iedereen van dezelfde acties, kortingen en scherpe tarieven moeten kunnen genieten.
Natuurlijk willen wij graag de tijd nemen om eens samen met je naar je overeenkomst te kijken om te zien wat wij hierin nog voor service kunnen bieden. Wij horen in dat geval graag van je. Wij staan van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 uur en 18:00 uur klaar om je met al je energiezaken te helpen. Voor nu wil ik je nog een fijne dag toewensen!
Niesje

Score voor ENGIE Energie Nederland: 4.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: Gas