Imola Szekeres

Engie heeft mijn gegevens naar fraudende bedrijven gegeven wie blijven mij belen in een agressieve manier. Ik ben in de bel me niet register , maar ik ben nog steeds gebelt en deze mensen weten dat ik ben klant bij Engie. Jullie beschermt jullie klanten niet en de gegevensdiefstaal is een misdaad. Ik ben heel boos op jullie door dit en ik denk dat ik ga bij de politie melden omdat dit is niet de eerste keer gebeurt. Ik ben klaar met jullie. Nooit meer Engie pfff!!

Eerlijkheid, klantvriendelijkheid!!

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Hoi,
Wat vervelend dat je telkens benaderd wordt door tussenpartijen over jouw contract ondanks dat je bent aangemeld via het bel-me-niet register.
Ik zie helaas niet dat je eerder contact met ons hebt gehad hierover. Indien je dit eerst gedaan had, kunnen we je altijd meer informeren of uitleg geven hierover.
Zodra je gebruik maakt van het bel-me-niet register raden wij aan de voorwaarden ook goed door te lezen zodat je weet wat je te wachten staat. Daarbij geeft ENGIE uiteraard nooit zomaar jouw gegevens door aan derden. Dat mag namelijk ook niet in verband met de privacywet. Mocht je meer vragen hierover hebben dan staan we je graag te woord via onze klantenservice. De verschillende manieren om contact met ons op te nemen vind je op onze website.
Charnella

Score voor ENGIE Energie Nederland: 1/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: elektriciteit en gas