ENGIE is een Goede en duurzame leverancier
Verbeterpunten of tips
Via uw con-collega's worden wij bestookt met het verzoek over te sluiten. Engie zou zijn trouwe klanten beter moeten belonen.
Reactie ENGIE Energie Nederland:
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback! Hoewel ik begrijp dat u wil dat trouwe klanten worden beloond vinden wij dat trouwe klanten net als nieuwe klanten behandeld moeten worden. Wanneer wij nieuwe klanten immers cadeautjes aan zouden bieden en trouwe klanten niet is dit niet eerlijk. Wij hebben eerlijkheid erg hoog staan.
Ik wens u nog een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Pauline - ENGIE Webcare