Goed, helder, vriendelijk.
Verbeterpunten of tips
geen
Reactie ENGIE Energie Nederland:
Goedemorgen,
Bedankt voor de positieve feedback! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over ons! :-).
Met vriendelijke groet,
Pauline - ENGIE Webcare
geen
Goedemorgen,
Bedankt voor de positieve feedback! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over ons! :-).
Met vriendelijke groet,
Pauline - ENGIE Webcare