Gert

Al 26 jaar bij de zelfde leverancier alleen naam veranderingen door fusie en overname door de energie leverancier ons verloop Rendo en nog wat namen tot heden Engie en dit bevalt ons goed.

tip maak een soort bonus malus systeem net als bij een autoverzekering geen schade lagere premie betalen. hoe langer je bij de energyleverancier zit hoe meer korting je krijgt voor de vaste klanten als ik op een verjaardag door een ieder voor gek wordt versleten omdat ik niet jaarlijks overstap en volgens hun veel welkomstpremie mis loop. en dan hoeft Engie geen verkoop team en callcenter te faseliteren en reclame te maken in de media en welkomst premie´s te betalen dit alles is ook niet gratis.besteed dit geld voor je vaste klanten want deze mensen zorgen wel voor jullie cashflow.een vlieg blijft alleen op een keutel zitten als deze warm is en zo zijn de energie hoppers ook.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien.
U geeft als tip aan, om loyale klanten te belonen volgens een bonus malus systeem. Ik snap uw punt heel goed. Natuurlijk willen wij de loyaliteit van onze klanten ook waarborgen. Echter maken wij de keuze om zo weinig mogelijk onderscheid te maken tussen bestaande en nieuwe klanten. Wij zijn van mening dat iedereen recht heeft op dezelfde scherpe aanbiedingen. Dat neemt niet weg dat wij uw loyaliteit waarderen.
Om u van service te voorzien wat u ook van ons mag verwachten zou ik graag eens met u mee willen kijken naar uw contractgegevens. Wellicht dat wij hierin nog een mooi scherp aanbod kunnen doen. Zouden wij u hiervoor telefonisch mogen benaderen? Wij horen graag van u!
Ik wil u voor nu een prettige middag verder wensen :-)
Niesje - Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: 3 jaar vast