Hans 't Hooft

Over het algemeen zijn mijn ervaringen goed. Bij recent contact bleek echter dat doordat ik bij twee huizen Engie als leverancier heb, hier op de website en de App verwarring te kunnen ontstaan waardoor ik geen goed overzicht heb en foute beslissingen neem. Bij een gevraagde correctie wordt naar mijn mening de AVG misbruikt om deze correctie niet uit te voeren. Ik ben al jaren klant en verwacht dan dat zaken opgelost worden.

Voor de rest geen klagen en gaat het gewoon goed.

In de website en app duidelijk laten zien oven welk adres het gaat. Kijk naar de gevolgde procedures bij problemen. Als iets niet goed in een procedure past, begin dan met nadenken over hoe het kan worden opgelost.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen meneer 'T Hooft,
Dank u wel voor uw review. Als ik het goed heb begrepen dan is er enige verwarring bij u ontstaan doordat u de app en de MIJNENGIE omgeving niet overzichtelijk genoeg vindt. Natuurlijk willen wij aan ieder zijn voorkeur voldoen en proberen wij hier zoveel mogelijk in tegemoet te komen. Zou u ook aan kunnen geven wat er precies niet overzichtelijk voor u is geweest, zodat wij hier nog eens naar kunnen kijken en u hier nog van enige service in kunnen voorzien? Zou u hiervoor tevens uw klantgegevens willen sturen naar socialmedia.nl@engie.com. Dan zouden we hier graag nog eens naar willen kijken.
U geeft ook aan dat uw correctieverzoek is afgewezen. Ik kan me voorstellen dat u dit jammer vindt. Ook hier zou ik u graag verder over willen informeren nadat ik uw gegevens erbij heb genomen. Wij horen graag van u!
Niesje - Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 3/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: Verschillend