Was altijd prima, maar dit jaar hopeloos.

Zeven dagen na het verlengen van mijn contract via een e-mail aanbieding (de bevestiging had ik al gekregen) word ik na 4 dagen alsnog gebeld of ik mijn contract wil verlengen. Misschien kan er eerst even gekeken worden of het contract al verlengd is?
En als er dan een foutje staat in de contractbevestiging, waarom heb ik dan na 17 dagen nog steeds geen aangepast contract opgestuurd gekregen; ook niet na het sturen van een mail (waar ik geen antwoord op gekregen heb)?
Dit kan toch wel beter!!

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Als eerst natuurlijk hartstikke fijn dat u opnieuw voor ENGIE gekozen heeft. Ik kan mij goed voorstellen dat als u onlangs verlengd heeft en enkele dagen erna opnieuw gebeld wordt voor een verlenging dit een beetje gek over komt.
Het kan zijn dat uw verlenging nog niet volledig verwerkt was waardoor een tussenpartij nog niet kan inzien dat u al verlengd heeft. Inmiddels is alles volledig verwerkt en is ook de juiste bevestiging naar u toegestuurd op 20 februari 2020.
Had u deze inmiddels ontvangen? Zo niet, dan kan u ons een e-mail sturen via socialmedia.nl@engie.com zodat wij hem opnieuw kunnen verzenden.
Ik wil u dan nog een prettige dag verder wensen!
Charnella - ENGIE Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 1.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: Engie opgewekt (2 aansluitingen)