j dijkhuizen

We hadden weer hotel olympik in praag goed hotel we vroegen een extra kussen geen probleem de engelse taal laat daar wel eens te wensen over maar met handen en voeten kom je er ook metro/tram dichtbij aangezien wij niet met de groep mee gingen .chauffeur was een aardige man goed gereden. enigste wat mij opviel bij deze x dat de bus vol met 60plussers zat en allemaal graag voor een dubbeltje op de eerste rij wilde zitten het begon al bij vertrek wij zaten voorin en wij waren goed te been..mijn man heeft lange benen en zo meer ruimte en wat je bijna niet kan zien aan de buiten kant is dat hij in het spectrum zit en daar zitten hem wat rust gaf dan midden in met veel om hem heen wat meer prikkels geef ,ook 1 van de redenen waarom wij niet met een gids mee gaan. dat vond ik wel een beetje jammer al hadden we ook leuke mensen in de bus maar die zagen we alleen bij het ontbijt en op de heen en terug . de terug reis was dus ook een hoop gezeur over de stoelendans van de excursies onze tas was zomaar verplaatst, je blijf van andermans spullen af. wat ik wel vond waar de chauffeur had moeten ingrijpen was toen een vrouw en man zodanig ruzie aan het zoeken waren in de bus over dat zij haar stoel naar achteren wou plaatsen en er werd niks gezegd

Welke reis heeft u gemaakt?

5 dagen praag

Score voor Effeweg.nl: 4/5