Westkamp

In de week van 10 /m 17 augustus ben ik met een fietsreis mee geweest naar de bodesee.
-om te beginnen waren we al 2 uur onderweg voordat iedereen was opgehaald bij de opstap punten. dat kan efficienter.

-vanaf Didam in een verouderde bus met een onervaren buschauffeur die niet was ingewerkt en geen communicatie skils had om een groep mensen te begeleiden met als mede collega een vrijwilliger!!!!!begeleiding hield dan ook te wensen over de gehele vakantie wat betreft het organiseren van excursie's en de afspraken in het hotel.
-de excursie's waren duurder dan in de folder werd aangegeven.
-we hebben over de heenreis 11 uur over gedaan met maar 2 stops. veel te lang.
-de afspraken voor de tijden van ontbijt en vertrek bus waren bevelen …….. stuitte me tegen de borst
-het in en uit laden van de fietsen duurde elke keer ruim een uur met de nodige irritatie's van de chauffeur wat de sfeer niet ten goede deed.

-in het hotel werden we behandeld als ongewenste gasten en we werden niet netjes benadert(nors en bod)

-verschillende fietsen waren niet optimaal en compleet, zelfs waren er niet voldoende fietsen voor een ieder.

-de 'hollandse avond' was een aanfluiting de sg artiest kon amper accordion spelen en alleen een paar melodietjes vanuit de streek helaas.

- al met al prijs kwaliteit klopt helemaal niet van deze reis.

Welke reis heeft u gemaakt?

Score voor Effeweg.nl: 1/5
Zou u in de toekomst weer voor Effeweg.nl kiezen? Nee