Melissa

Londen is een stad om te zien! Het is heel erg mooi en er zit een geweldige geschiedenis in de stad. Ook het shoppen is heel erg leuk om te doen, met aparte winkels en hele mooie buurten.
Het hotel in Watford was heel ver van het stadscentrum (ruim 5 kwartier met de bus). De overground deed er maar 25 minuten over.
De reis naar Londen toe duurde heel erg lang! De bus nam eerst een tour door Nederland (die 6 uur duurde). Dit blijkt ergens op de site te staan, maar werd er niet bij vermeld als je de reis boekt. Als je deze wil doen, raad ik aan om op te stappen in Breda. Dit is de laatste opstap in Nederland en dan duurt je reis maar 8 uur.
Op de terugweg was dit precies hetzelfde. Wij zijn uitgestapt in Breda rond 17.00 uur (we vertrokken uit het hotel om 6.30) en waren rond 19.00 in Amsterdam. Als wij in de bus waren zitten, zouden we pas rond 00.00 in Amsterdam zijn aangekomen. Dit komt mede door het afscheidsdiner en het feit dat je weer zes uur door Nederland gaat touren!!

Ik heb altijd goede ervaringen gehad met effeweg, maar dit was echt slecht. De volgende keer dat wij een reis ergens heen doen, gaan we dit op eigen vervoer.

Welke reis heeft u gemaakt?

De chauffeur was heel erg aardig en gaf goede tips. Het hotel was mooi verzorgd en heel aardig personeel.

Score voor Effeweg.nl: 2/5
Zou u in de toekomst weer voor Effeweg.nl kiezen? Nee