Eddy's

Claudia van Heel

Net voor kerst een Nikkie pak gekocht en betaald. Zonder account besteld. Een week later had ik nog niks gehoord. Na contact per email te hebben gelegd (webshop was telefonisch niet bereikbaar), kreeg ik na een paar dagen bericht dat mijn bestelling nog niet was verwerkt maar dat er leveringsproblemen waren. In eerste instantie had ik besloten om de order nog uit te laten staan. Twee dagen later heb ik per email laten weten dat ik er toch vanaf wil zien, het pak was ook niet meer te vinden op hun site. Ik kreeg een dag later een mailtje dat ze gingen annuleren. Heb daarop terug gemaild wanneer ik mijn betaling terug krijg. Tot op heden niks meer gehoord. Heel vervelend dat je achter je geld aan moet, betreft ordernummer ORD41429

Reactie Eddy's:

HI Claudia,
Bedankt voor je feedback en onze excuses dat je dit zo hebt ervaren bij EDDDY'S. Deze bestelling was inderdaad vertraagd, dit heb ik je ook per mail laten weten. Ook is het bedrag direct gecrediteerd nadat je aangaf dat je de bestelling niet meer wilde.
Mocht ik nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag van je .

Score voor Eddy's: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Nikkie pak