Thomas

Slechte afhandeling - geen aanrader

Uw ervaring met Doets Reizen

Tijdens het uitkiezen en boeken van de reis, was de service en aandacht van Doets goed. Wij werden goed geadviseerd en geholpen. De uiteindelijke offerte bevatte een aantal fouten, maar deze werden opgelost.

Toen brak corona uit. Omdat wij positief waren over Doets, gingen wij er vanuit dat wij in onderling overleg tot een goede oplossing zouden kunnen komen. Daarom hebben wij, toen duidelijk werd dat Corona wereldwijd een enorme invloed zou hebben op oa vliegreizen en vakanties voor de rest van het jaar, op tijd contact gezocht met Doets om in overleg te treden.

Vanuit Doets werd daar naar onze mening zonder enig begrip op gereageerd. Het werd niet gewaardeeerd dat wij in overleg wilden treden, de reis was nog te ver weg en zou gewoon kunnen worden uitgevoerd en tegelijkertijd werd al meteen gemeld dat onze betalingsverplichtingen wel zouden blijven bestaan.

Een reis met Doets is zelden een goedkope reis en juist omdat wij wisten dat de restantbetaling vrij ver vooraf betaald moest worden, wilden wij in overleg treden. Het is immers onredelijk om te verlangen van klanten om het volledige reisbedrag te betalen, terwijl vrijwel zeker is dat de reis geen doorgang kan vinden.

Wij hebben contact gehad met oa de Directeur Marketing en General Manager, maar de wijze waarop Doets communiceert was eenduidig: zonder enig begrip en op het botte af.

Na onze ervaring vroegen wij ons af of wij de enige zijn die een dergelijke ervaring heeft gehad met Doets, maar bij het zoeken naar ervaringen op Google, werd direct duidelijk dat zij niet alleen bij ons op deze wijze hebben gereageerd, maar bij zeer veel klanten. Daarom hebben wij besloten toch een review te plaatsen.

Wij raden eenieder dan ook sterk af om een reis te boeken bij Doets Reizen. Als het moeilijk wordt is er geen enkele mogelijkheid tot overleg of de wil om tot een gezamenlijke oplossing te komen, die voor beide partijen werkt. De focus ligt, na de verkoop, op het binnenhalen van de restantbetaling, van service is dan in onze ervaring weinig sprake meer.

Score voor Doets Reizen: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Naam reis: Amerika reis met camper / auto