P. Zilver

Lang verhaal kort: Wacht al drie maanden op een bestelling. Afschuwelijke klantenservice. Bestel hier niet!

Ik ben dol op stationery en ik dacht dat ik mijn match had gevonden in Discount Office; leveren redelijk op tijd en zijn scherp geprijsd.

Tot 5 november 2020, deze dag bestelde ik een papierversnipperaar. Er stond bij het artikel aangegeven dat het product pas 25 november geleverd kon worden. Prima, ik kon er best nog even op wachten. 25 november brak aan en ik had nog steeds geen bevestiging gekregen. Ik keek op de website of de datum misschien was verplaatst, dit bleek het geval.

Weken lang hield ik de pagina in de gaten en iedere week dat ik keek werd de leveringsdatum wéér uitgesteld. Ik besloot rond de kerst polshoogte te nemen bij de klantenservice. Werknemer liet weten dat de leveringstijd niet bekend was.

Op 12-1-2021 was ik het zat. Ik wilde de bestelling annuleren en maakte dit kenbaar via de mail. Een dag later liet werknemer weten dat annuleren niet mogelijk is omdat het product al was verstuurd vanuit het magazijn. Nou goed dan wacht ik wel. Een week later had ik het product nog steeds niet ontvangen en ik vroeg wederom via de mail hoe het zat. Werknemer liet weten dat het product volgens de track en trace reeds geleverd zou zijn. Ik heb nooit een bevestiging van verzending, track en trace-nummer of het product ontvangen.

Ik moest een zogenaamde manco in gang zetten en dat gaat allemaal super moeizaam en vervelend. Op dit moment heb ik contact met werknemer. Ik word van
het kastje naar de muur gestuurd.

Het is nu drie maanden later 5 februari 2021 en ik heb nog steeds geen idee wat er aan de hand is.
Ik heb nooit een excuus of een telefoontje gehad. Wat een waardeloze klantenservice! Ik zal in de toekomst niet meer voor Discount Office kiezen. Zonde want ik bestelde er altijd graag.

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Het spijt ons dat wij uw bestelling niet hebben kunnen leveren. Volgens de gegevens van de vervoerder zou het pakket bezorgd zijn, maar helaas was op dat moment onduidelijk waar het pakket zich bevond. Nadat de vervoerder een onderzoek heeft ingesteld bleek het pakket retour magazijn gestuurd te zijn vanwege het ontbreken van de toevoeging van uw huisnummer. Wij hebben het factuurbedrag inmiddels aan u overgemaakt.
Excuses voor het ongemak.
DiscountOffice.nl Klantenservice

Score voor DiscountOffice.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee