Stichting Acaciahof Mill

In begin nov 2019 heb ik een digitale HP printer bij dit bedrijf besteld. Ik wist dat het even kon duren ivm Corona/ Levertijd problematiek. Toen ik Jan 2021 informeerde kreeg ik te horen dat het artikel pas eind februari geleverd zou worden. Binnen. een week, stond onaangekondigd de levering op de stoep.De verpakking was licht beschadigd, maar dat nam ik voor lief. Alles voorzichtig uitgepakt, Alles keurig naast elkaar gelegd, zelfs de plakband te etc.
Bij het bekijken kwamen we er snel achter dat dit niet de beoogde printer was. Geen nood werd me verzekerd door het bedrijf. Het geheel werd weer keurig ingepakt, de gekleurde tap op dezelfde plaatsen terug gedaan, voldoende gefrankeerd ging het retour
hoofdkantoor Schoonhoven. Alles was gedaan volgens de retourvoorwaarden gegaan van DiscountOffice . Bij eerst volgend gesprek met het hoofdkantoor werd mij alleen maar geadvieseerd een mailtje te sturen. Moet U weten in de eerste reactie werd er gedreigd als ik niet zou reageren, binnen 5 dagen, dat zij de printer Zouden vernietigen, met vetgedrukte letters. Wat een hoflijkheid!!!
Hoe kan zo iets, ?.....Andermans reeds betaalde zaken, bedrag € 175,-
Vernietigen, slapeloze nachten gehad, Nu wacht ik al weer dagen op een bericht, maar tot nu toe niets gehoord, is er een geschillen commissie? Dan zou ik dit gebeuren graag willen voorleggen.

P.J.N.A. Sweens

A

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Mocht u een artikel willen retourneren dan kunt u gebruik maken van onze retourprocedure, zie https://discountoffice.nl/retourvoorwaarden. Voor u als zakelijke klant geldt dat het artikel ongebruikt en in originele, ongeopende, onbeschreven, onbeschadigde verpakking door ons ontvangen dient te worden.
Om bovengenoemde reden is uw retouraanvraag afgewezen. Onze retourafdeling heeft u uit coulance een passend voorstel gedaan.
DiscountOffice.nl Klantenservice

Score voor DiscountOffice.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee