Geen probleem met de producten zelf ,maar wel met de levering ,ik kreeg een bevestiging dat ik niet thuis was ,dit was dus niet waar heb deze dag niet weggeweest ,dus kunnen ze niet aangebeld hebben of langsgeweest zijn ,heb dan 2 dagen erna naar een depot zelf moeten om het pakket gaan
Reactie Dieetwebshop:
Hoi Marleen, we vinden dit natuurlijk erg vervelend. Voor de laatste stap zijn we afhankelijk van onze vervoerders. Hiervoor hebben we Post NL en DPD. De ervaringen hiermee zijn wisselend en erg afhankelijk van de locatie. Nogmaals excuses dat het zo gelopen is, we nemen het mee in onze terugkoppeling. Fijne zondag