Zeer positief! Misschien nog wat meer nadruk op vegan producten, dat zou het helemaal afmaken.
Reactie Dieetwebshop:
Dank Jantien, we nemen het mee in het inkoopoverleg.
Fijne zondag en bedankt voor jouw feedback
Dank Jantien, we nemen het mee in het inkoopoverleg.
Fijne zondag en bedankt voor jouw feedback