Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?

Nesli

Ik heb last van een milde acne huid en ben al een jaar klant geweest bij een grote Image salon voor mijn huidprobleem, waar ik vele behandelingen en producten ben aangesmeerd. Helaas heb ik nooit het beloofde resultaat gezien. Mijn eerste ervaring bij Dermaskin was dan ook erg bijzonder voor mij.

Bij Dermaskin kreeg ik al meteen het gevoel dat er goed naar je geluisterd wordt. Voordat ik langs ging heb ik telefonisch contact opgenomen met de salon. Leonie heeft mij uitstekend te woord gestaan en ik mocht altijd bellen met vragen. Tijdens de intake hebben Marian en Leonie naar mijn kant van het verhaal aandachtig geluisterd, meegedacht en vragen gesteld waar ik zelf nooit op zou kunnen komen. Zij nemen hiervoor echt de tijd! Uiteindelijk is er besloten om voor nu geen behandeling te doen, maar een maand te wachten en eerst thuis haar advies op te volgen. Ook hebben we afgesproken dat ik haar via de mail op de hoogte breng over mijn huid.

Dit was mijn eerste ervaring waarbij ik niet eerst in de stoel werd geplaatst, maar eerst uitgebreid advies kreeg over mijn huid. Dit is geen salon die ‘zomaar’ een behandeling bij een klant doet en je van alles beloofd. Wat je wel bij Dermaskin kan verwachten is: deskundigheid, persoonlijke aandacht en een eerlijk advies!

Ik wil Marian en Leonie bedanken voor alles en ik zal zeker weer terug komen!

Score voor Dermaskin: 5/5
Zou je Dermaskin aanbevelen bij anderen? Ja