Wat vond je van het advies (kennis) over de behandelingen en/of producten?
Wat vond je van het behandelaanbod?
Hoe heb je de behandeling ervaren bij Dermaskin?
Wat vond je van de persoonlijke aandacht & klantvriendelijkheid?

Mooi acne resultaat in nog geen week tijd met Image Skincare.

Hoi Marian,

Hierbij zoals beloofd even kleine update rondom mijn huid. Ik vind de producten héél erg fijn, wat een resultaat na slechts één week!! Ik weet niet of “het ergste nog moet komen”, omdat je zei dat het in het begin erger kon worden, maar nog nooit voelde mijn huid zo goed, zo stevig en zo zacht aan. De pukkels die ik had zijn nog in kleine mate aanwezig een verder zitten er enkel nog rode plekjes. De rode littekens/vlekjes die ik had zijn echt minder aan het worden door het serum. Ook de mee eters zijn al minder aanwezig. Ik moet wel zeggen dat ik ook ben gaan minderen met zuivel, ik drink nog wel gewoon melk maar drink nu ook soja. Ook eet ik minder kaas en varkensvlees.

Ik heb de eerste dagen geen overgevoeligheid gehad op de producten, maar dat had ik ook niet verwacht omdat ik normaal gesproken best wel wat kan hebben op mijn huid. Wel werd mijn huid vrij droog na 3 dagen, toen heb ik de ormedic crème ook ‘s ochtends gebruikt en het is nu weer beter aan het worden.

Om even terug te komen op de behandelingen, omdat het nu al beter gaat wil ik het heel even zo laten en gewoon nog even een periode aankijken wat ik allemaal kan veranderen met het gebruik van alleen image producten, anders eten en niet meer met mijn vingers aanraken etc.

Bedankt voor je geweldige advies! Ik ben een super tevreden klant 😊

Groetjes Anouk

Score voor Dermaskin: 5/5