Wij hebben voor het eerst een kluis gehuurd, en zijn zeer tevreden over de goede service en de prettige communicatie.
Op welke vestiging bent u geweest?
Amstelveen
Verbeterpunten of tips
Geen.
Reactie De Nederlandse Kluis:
Beste Bart Slager, hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent. Graag tot ziens op uw vestiging bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis