Heel goed
Op welke vestiging bent u geweest?
Wassenaar
Verbeterpunten of tips
Wat een ontzettend goede job met een dame Sujei
Reactie De Nederlandse Kluis:
Beste heer Osman, hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent. Graag tot ziens op uw vestiging bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis