Ik ben op sollicitatiegesprek geweest.
Op welke vestiging bent u geweest?
Amsterdam
Reactie De Nederlandse Kluis:
Beste Rijk, bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat de eerste indruk goed geweest is! Tot ziens op een van de vestigingen. Met vriendelijke groet, Rutger M. | De Nederlandse Kluis