Ik ben vandaag in Breda geweest. Was wat laat i.v.m. verkeersomleiding. Carien heeft me kundig en professioneel geholpen. Stelde me op mijn gemak en maakt alles in orde wat nodig was. Super fijne ervaring.
Op welke vestiging bent u geweest?
Breda Bij Carien
Reactie De Nederlandse Kluis:
Beste Jj, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis