Reviews

9.3 / 10
10985 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Deskundigheid
10/10
Veiligheid
10/10
Medewerkers
10/10

Paul Bakker

10/10

Uitstekend

Op welke vestiging bent u geweest?

Eindhoven

Verbeterpunten of tips

Ze vroeg aan mij wat ik in het kluis ging bewaren, dat antwoord gaf ik haar maar ze hoefde het niet te zien. Ik begrijp dat zoiets privacy gevoelig is maar aan de andere kant kun je zo er ook dingen inbewaren die je liever niet hebt lijkt me. De vraag is dan wat voorrang heeft: privacy of veiligheid? De opzet voor de veiligheid en privacy is verder prima. Net als de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de mensen daar. Het lijkt me ook een fijn bedrijf om voor te werken en dat geeft mij als klant ook vertrouwen.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Bakker, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. De vragen die aan u gesteld zijn hebben te maken met de WWFT, dit is een EU-wetgeving waar onder andere banken, verzekeraars, accountants en vele andere bedrijven zich aan moeten houden. De wet is bedoeld om witwassen en terrorismefinanciering tegen te gaan en op te sporen. Om dit te bereiken moeten bedrijven die werken met waarde, informatie verzamelen over hun klanten en ze monitoren zodat het product niet wordt misbruikt door mensen die zich bezig houden met illegale activiteiten. Wij zijn dan ook wettelijk verplicht om aan onze klanten een aantal vragen te stellen die soms privacygevoelig kunnen overkomen. De informatie die u heeft doorgegeven is na het invullen niet meer zichtbaar voor onze medewerkers en wordt niet gedeeld met derden tenzij wij daar wettelijk toe verplicht zijn. Hopelijk hebben wij voor u wat duidelijkheid kunnen scheppen over de gestelde vragen. Mocht u desondanks nog vragen hebben dan horen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis


Score voor De Nederlandse Kluis: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja