Altijd prettige ontvangst! Prima medewerking van C.
Op welke vestiging bent u geweest?
Breda
Verbeterpunten of tips
Toegang vanaf de straat niet altijd even veilig.
Reactie De Nederlandse Kluis:
Beste MCVBK, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw waardering achter te laten in een review. Wat vervelend om te horen dat u zich buiten het pand soms onveilig voelt. Zodra u in Breda het pand verlaat wordt u gezien door de camera's. De beelden worden gedurende de dag nauwlettend in de gaten houden. Hopelijk hebben wij voor u duidelijkheid kunnen geven betreft de veiligheid en kunt u met een gerust hart de vestiging bezoeken. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis