Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Cindy

Voor mij de 1ste keer dat ik de kluis bezocht. Een goed ding is dat mijn zus naar buiten moest. Er was vergeten te zeggen dat ik op een knop kon drukken, zodat het rode lampje aan ging als ik klaar was. Daarnaast werd er nog een vraag gesteld, niet wat er in de kluis lag maar wel wat voor soort iets het was. Ik vond dat een rare vraag, want er zitten toch altijd waardevolle spullen of eigendommen in een kluis? Ook kwam ik de volgende klant tegen, raar want die vrouw ken ik. Op zich heb ik niks te verbergen, maar kan me voorstellen dat mensen dat niet fijn zouden vinden.

Misschien een aparte ruimte maken voor een eventueel 2de klant dat die kan wachten tot de 1ste weg is?
Voor mij geen probleem. Misschien voor andere?

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw Cindy,
Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden we het natuurlijk vervelend dat u niet volledig tevreden bent. Hopelijk kan onderstaande toelichting wat van uw zorgen wegnemen.
De reden dat wij u vragen welk type eigendommen u in de kluis gaat bewaren (zonder exact te willen weten wat er in ligt) is dat wij dit bij wet verplicht zijn in het kader van de WWFT. Dit beteken dat wij u vragen in welke categorie uw eigendommen vallen. (bijvoorbeeld documenten, fotoalbums, harde schijven of sieraden)
Wij doen er alles aan om de privacy van onze klanten te bewaken, echter dat klanten elkaar in de algemene ruimtes treffen kunnen wij natuurlijk niet voorkomen. Dit is vergelijkbaar met de receptie van een bank bijvoorbeeld. Wij zullen echter nooit privé gegevens bespreken in het bijzijn van derden. We zorgen verder ervoor dat klanten elkaar in de kluisruimte niet tegen komen.
Onze excuses dat onze instructies aangaande de lamp van de prive kamer niet duidelijk gecommuniceerd zijn. Wij zijn erg blij met uw feedback. Op deze manier kunnen wij eventuele zaken naar u verduidelijken en wanneer dat nodig is onze dienstverlening verbeteren.
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen op onze vestiging.
Marieke

Score voor De Nederlandse Kluis: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: