Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

İk vind de toegang naar de wachtkamer ( waar meerdere mensen aanwezig kunnen zijn met eventuele waardevolle spullen ) wel heel makkelijk toegangbaar. İk stond wel verbaasd vandaag dat daarover helemaal niet aan gedacht is. Met drie man kan je makkelijk naar binnen en de wachtenden van hun spullen beroven. Er zijn genoeg camera’s dat wel maar dan nog is het wie het snelst is.

1 deur erbij plaatsen en de ene deur kan pas open als de ander dicht is.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer,
Hartelijk dank dat u een review heeft geplaatst. Wij vinden het vervelend dat u zich in de wachtkamer onveilig heeft gevoeld. Wij hopen dat onderstaande uitleg u wat gerust stelt.
Wij adverteren onze locaties niet breed. Ook niet aan de gevel, waardoor de meeste mensen niet weten dat er een kluis zit. Natuurlijk komen onze klanten vaak met waardevolle spullen. Wij hebben er daarom voor gekozen om mensen niet buiten te laten wachten maar een wachtkamer te voorzien. Onze panden hebben de hoogst mogelijke veiligheidsgraad in Nederland: 4+. Dit betekent dat wij naast de zichtbare veiligheidsmaatregelen nog diverse andere maatregelen hebben getroffen om de hoogst mogelijke veiligheid te kunnen bieden aan onze klanten.
Wij hopen dat deze uitleg wat van uw zorgen heeft weggenomen. Mocht u echter nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen via de mail: info@denederlandsekluis.nl of telefonisch 088 744 55 55. Wij zijn gedurende werkdagen bereikbaar tot 18:00.
Marieke

Score voor De Nederlandse Kluis: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: