Petra

In eerste instantie fantastisch geholpen. Helaas werd een week voor de bruiloft mijn schoonmoeder ziek waardoor we de bruiloft hebben moeten afzeggen. Mijn vriend heeft de laatste pasafspraak telefonisch voor mij afgezegd omdat ik te verdrietig was. Drie dagen later (nog voor de bruiloft had moeten plaatsvinden!!!!!) werd ik alweer gebeld of ik asap de jurk wilde komen ophalen. Er was totaal geen empathie voor de situatie en het was ineens allemaal erg zakelijk. Onbegrijpelijk en heel verdrietig :( We hebbengevraagd of de jurk opgestuurd kon worden omdat naar de winkel gaan te confronterend zou zijn... Dat kon uiteindelijk maar zelfs de verzendkosten werden doorberekend. Wat de dag van mn leven had moeten worden is zo ontzettend verdrietig geƫindigd en heb daarbij een hele vervelende nasmaak over De Bruidshoek.

Reactie De Bruidshoek:

Beste Petra,
Ik vind het erg jammer om je review te lezen.
De Corona-tijd is verschrikkelijk en als je tijdens je voorbereidingen dan ook nog eens geconfronteerd wordt met vervelende familieomstandigheden is dat extra naar.
In ons systeem lees ik eerst meerdere keren je huwelijk hebt uit willen / moeten stellen vanwege meerdere ziektegevallen in de familie.
De communicatie is misgegaan omdat je partner namens jou de afspraken afzegt en met ons andere zaken afspreekt dan dat hij tegen jou zegt.
We hadden bijvoorbeeld een terugbel afspraak gemaakt voor 3 dagen later en die netjes nagekomen. Mijn collega had inderdaad kunnen zien dat dit een paar dagen voor je nieuwe trouwdatum zou zijn en even kunnen wachten, maar dit was zo wel afgesproken door je partner. Voor het ophalen van je jurk vond je partner het teveel moeite om naar Leiden te komen rijden vanuit Den Haag en de vraag was of wij de jurk niet op konden sturen. Niets over dat het voor jou te confronterend zou zijn of te emotioneel. Uiteindelijk hebben we dat ook gedaan zonder verzendkosten te rekenen.
Ik vind het erg naar dat je in deze tijd naar alle Corona gedoe ook nog te maken krijgt met zoveel leed in de familie. Ik hoop van harte dat het met de gezondheid van je naasten weer goedkomt en dat je op een later moment toch een mooie trouwdag zult hebben.
Mocht je op dat moment gebruik willen maken van ons atelier dan blijf je van harte welkom.
Robert Jan van Haagen
(directeur)

Score voor De Bruidshoek: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Bruidsjurk