Marielle

Prachtige jurk gepast en uiteindelijk besteld bij de Bruidshoek. Hierbij erg goed geholpen, vriendelijke medewerkers.
Eenmaal jurk binnen was gekomen na +-4maanden had de binnengekomen jurk niet de juiste maat.
Nieuwe jurk bestellen ging niet meer. Dus uiteindelijk de jurk gekregen die in de winkel al hing en waarschijnlijk is aangepast door andere klanten. Hier was ik niet blij mee aangezien deze nu niet als nieuw voor mij was.
Korting gevraagd, kreeg ik niet.
Ik was hier absoluut niet tevreden over. Ook 2 dagen voor de bruiloft waren er nog wat mankementen aan de jurk, waar ik uiteindelijk niet mee terug ben gegaan omdat ik daar toen geen tijd en zin meer voor had. (corona stress)
Tip. Kijk tijd eerst de jurk goed na of je er tevreden mee bent voordat je het uit de winkel meeneemt!
Over dit alles toen een review over geschreven.

Inmiddels contact gehad met de Bruidshoek, ik heb een bon aangeboden gekregen voor excuses hoe alles is verlopen. Hierdoor het toch wat beter kunnen afsluiten met een beter en fijner gevoel.

Vriendelijke medewerkers
Afhandeling nadat de jurk besteld was is in mijn situatie een flink min punt geweest... Foute maat en niet tevreden met coupeuse werk.
Uiteindelijk contact gehad met de Bruidshoek en de situatie goed afgesloten.

Score voor De Bruidshoek: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Trouwjurk