1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Ralph van Heerbeek

Ik vond het herstellen van mijn data een erg kostbare aangelegenheid, maar ik ben erg tevreden over het eindresultaat en het feit dat al mijn gegevens hersteld lijken te zijn.

De website is overzichtelijk, ziet er betrouwbaar uit en er is veel informatie op te vinden, terwijl het tegelijkertijd overzichtelijk bijft.

De grootste verbeterslag kan gemaakt worden in de reactie snelheid wanneer je als klant vragen via de mail stelt. Ik heb meerdere keren via de mail gereageerd waar ik dan geen reactie op ontving. Hier zat ook een zorg over mijn data en of alles wel hersteld zou kunnen worden. Ik snap dat men hier geen garanties in kan geven maar een reactie op de mailtjes is toch netjes. Ik had ook een vraag over het bezorgen van mijn herstelde data maar hier kreeg ik geen reactie op. Pas toen ik belde hoorde ik dat er gehoor aan mijn vraag gegeven was. Het was netjes als er een reactie op mijn mail gekomen was.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste Ralph,
Dank voor je positieve review. Excuses dat het iets langer heeft geduurd voordat je een reactie van ons hebt ontvangen. Door onverwachte omstandigheden was de responsetijd langer dan klanten van ons gewend zijn.

Veel succes met de herstelde data!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja