1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Harm

Duidelijke communicatie en gratis analyse!
Helaas was mijn schijf onherstelbaar beschadigd en werden de kosten wel erg hoog (en ook de kans dat meer dan 70% hersteld kon worden verre van reëel). Vandaar mijn lagere beoordeling van de recovery (omdat dit verplicht ingevuld moet worden).
Schijf netjes terug ontvangen nadat ik daar om gevraagd had.

Gratis analyse, goede communicatie

Terugzenden was in eerste instantie niet geregistreerd. De tweede keer werd mijn reply wel gezien.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste Harm,
Hartelijk dank voor jouw feedback. De recovery-prijs zoals vermeld in de offerte is geheel gebaseerd op de schade die wij hebben aangetroffen op je harde schijf. Doordat deze was gevallen, bleek de lees/schrijfkop beschadigd en was er sprake van een grote hoeveelheid sectorschade op de platter van de schijf. Wij zagen nog wel kans op dataherstel en de kans op meer dan 70% herstel was zeker wel reëel, vandaar de offerte.
Mocht er bij de recovery-opdracht minder dan 70% van je meest cruciale data hersteld zijn of indien de techneuten niet kunnen vaststellen hoeveel % er is achterhaald dan treedt de no-cure/no-pay regeling in werking en bepaal jij of het een geslaagde actie is.
Mocht je niet tevreden zijn met het behaalde resultaat dan heb je altijd de mogelijkheid om er in zijn totaliteit vanaf te zien. In dat geval betaal je helemaal niets. Er zal ook geen data worden geleverd.
Wij vinden het vervelend dat er een verkeerd beeld wordt geschetst want dit is niet onze manier van werken. Mocht je onze werkwijze niet helemaal begrijpen dan kun je te allen tijden contact met ons opnemen. Wij zijn graag bereid om het allemaal uit te leggen.
Al met al zijn we blij dat je ons beoordeelt met een 9 en ons aanbeveelt bij anderen.
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja